دل شکسته یعنی من
 
درباره وبلاگ


عاشقانه های من تقدیم به یگانه عشق زندگیم
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



عاشقانه
جملات عاشقانه ی من تقدیم به یگانه عشق زندگیم




 

دل شکسته یعنی من، یعنی خون دل خوردن

 

توی پیچ و خم جاده ، از غم و درد کم آوردن

 

به کی بگم خدایا ، چرا تنهام گذاشتی

 

به اشک من بخندن، تو که هوامو داشتی

 

به این دل شکسته، رحمی بکن نگارم

 

می خوام که تا خود صبح گریه کنم ببارم

 

نمی شنوی صدامو؟ دلم شکسته ببین!

 

می بینی و می گذری، میگی خوب میشی همین!

 

کم آردم، بریدم، به آخر خط رسیدم

 

دلم شکست هزاربار، یه بار دوا ندیدم

 

دلم شکست، خدا هم، جوابمو نمیده

 

صداش زدم بی شمار، خوب میدونم شنیده

http://myadytum.blogfa.com/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 8:11 قبل از ظهر ::  نويسنده : محمد